بازار کار و درآمد رزین اپوکسی

بازار کار و درآمد رزین اپوکسی

بازار کار و درآمد رزین اپوکسی

شاید شما هم متوجه شده باشید که امروزه اکثر وسایل تزییناتی را به وسیله ی رزین اپوکسی می سازند، که بسیار زیبا بوده و علاوه بر آن تهیه این وسایل کمی گران و هزینه بر می‌ باشد. این هنر امروزه مورد توجه بسیاری از خانم‌ ها و آقایان قرار گرفته است و افراد زیادی به دنبال یاد گیری این حرفه و کسب درآمد از آن می ‌باشند. چرا که کار کردن در خانه امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. از خوبی کار با رزین می توان به متنوع بودن کار با آن اشاره کرد.

شما با استفاده از رزین اپوکسی یو وی قادر به ساخت هر نوع سازه ای چه چوبی، چه سنگی و… هستید و اگر کمی خلاق باشید به راحتی می توانید از ایده های خود طرح های زیبایی را خلق کنید. بنابراین اگر شما نیز به این حرفه علاقمند هستید، در صورتی که در هر کجای کشور ساکن هستید. به شما خرید رزین از مجموعه فونیکس شیمی را پیشنهاد می ‌کنم. چرا که رزین را در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رساند.

آشنایی با بازار کار رزین اپوکسی:

همان طور که می ‌دانید امروزه همه به دنبال شغلی پول ساز برای گذراندن امورات زندگی خود می ‌باشند. و ترجیح می‌ دهند در بین کسب و کار های متنوعی که در بازار به چشم می ‌خورند، شغلی که نیاز به درآمد کم برای شروع داشته باشد را انتخاب نمایند.

یکی از جنبه‌ های مثبت راجع به حرفه رزین اپوکسی uv لازم نبودن مکانی خاص برای شروع آن می ‌باشد. شما به راحتی بعد از یادگیری این هنر زیبا می‌ توانید حتی در داخل منزل خود نیز شروع به کار کنید. و از طریق آن زیور آلات، تابلو ها و وسایل تزییناتی زیبایی را تولید نمایید. و برای فروش نیز می ‌توانید به صورت حضوری و یا با ایجاد یک صفحه در اینستاگرام به صورت آنلاین اقدام به درآمد زایی از این روش کنید. برای ورود به بازار کار رزین انجام سه اقدام زیر الزامی می باشد.

ورود به هر کاری نیاز به ذوق و علاقه دارد. اگر جزو افرادی هستید که دارای ذوق هنری و خلاقیت ذهنی بالایی می ‌باشید، من به شما پیشنهاد می‌ کنم که وارد این حرفه شوید. چرا که شما می ‌توانید به راحتی با استفاده از طرح‌ ها و سازه ‌های مختلف، وسایل زیبایی را برای جذب مشتری بسازید. بعد از آن که متوجه شدید به این کار علاقه دارید، بهتر است به دنبال آموزش به صورت حرفه ‌ای در این زمینه باشید. به عنوان مثال: می ‌توانید دوره‌ های آموزشی تابلو رزین برجسته را آموزش ببینید. میزان تجربه و مهارت مربی می ‌تواند بر روی خروجی کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد. بنابراین قدم سوم در این کار پیدا کردن یک مربی ماهر و خوش ذوق برای آموزش به شما می ‌باشد.

میزان درآمد رزین اپوکسی:

با توجه به این که این حرفه کاملاً بستگی به خلاقیت در تولید وسایل تزیینی و کیفیت آموزش رزین اپوکسی شما دارد، درآمد آن نیز متغیر می ‌باشد. و هر چقدر کار تولیدی شما زیبا تر و خاص ‌تر از وسایلی که به بازار عرضه می ‌شوند، باشد مشتری به سمت شما بیشتر جلب می ‌گردد. شما می ‌توانید با استفاده از ذوق و سلیقه ی مشتری خود محصولی را ارائه دهید که با توجه به منحصر به فرد بودنش توجه آن را نیز به خود جلب نماید.

بنابراین توصیه من به شما عزیزان این است که از ساخت وسایل تزیینی منزل شروع کنید. میز ناهار خوری، تابلو و ساعت ‌های زیبا از این طریق بسازید. امروزه یک میز ناهارخوری شش نفره که به وسیله رزین اپوکسی با چوب گردو تهیه شده باشد در بازار با قیمتی حدود پانزده میلیون تومان به فروش می ‌رسد. پس هرچه بیشتر در این هنر خلاقیت به خرج دهید، میزان کسب درآمد شما از آن نیز بیشتر خواهد بود. علاوه بر آن اگر در منزل فعالیت می‌ کنید، سود شما به خاطر اجاره ندادن بیشتر از کسانی است که دارای یک مکان اجاره‌ ای می ‌باشند.

 نکته‌ ای که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید، این است که اگر شما بخواهید از رزین سنگ و چوب استفاده کنید، نیاز است که حتماً کار با چوب و سنگ را هم آموزش ببینید و در دوره‌ های نجاری هم ثبت نام کنید. چرا که هرچه محصول نهایی شما تمیز تر و دقیق ‌تر ساخته شود، قیمت و ارزش آن نیز بالا تر خواهد رفت. بنابراین با در نظر داشتن نوع سازه ‌ای که قصد دارید با رزین آن را تزیین نمایید، بهتر است که کار با آن سازه را نیز یاد بگیرید.

آشنایی با چند نکته راجع به کار با رزین اپوکسی:

نکته ‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتماً بایستی یک فرد خلاق باشید، تا بتوانید از رقبای خود جلو بزنید و مشتری‌ های زیادی را به خود جلب کنید. در غیر این صورت به شما پیشنهاد می‌ کنم به دنبال این حرفه نروید.

با توجه به این مسئله که این هنر در کشور ما کم تر به چشم می خورد و زیاد وسایل کار شده با رزین در بازار موجود نمی ‌باشد. بهترین گزینه برای موفقیت در بازار کار انتخاب این حرفه و کسب درآمد از این راه می باشد.

رزین uv چیست و چه کاربردی دارد

نتیجه‌ گیری:

کار با رزین اپوکسی اکریلات ، رزین طلاسازی و … یک هنر فوق العاده زیبا و شیک می ‌باشد و همان طور که در این مقاله اشاره کردم، لازم است که به این کار علاقه داشته باشید و بتوانید در کار خود خلاقیت به خرج دهید. بعد از آن بهتر است که با دوره دیدن در کلاس ‌های آموزشی وارد بازار کار شوید. و سپس محصولات تولیدی خود را به وسیله ی بازاریابی حضوری و یا به واسطه ی فضا های دیجیتالی مثل: اینستاگرام و غیره به فروش برسانید.

در این راه میزان حرفه ‌ای بودنتان نیز می ‌تواند بر درآمدتان تاثیرگذار باشد. بنابراین سعی کنید که در ابتدا توانایی‌ ها و اطلاعاتتان را در این زمینه بالا ببرید و سپس اقدام به کار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *