رزین UV بر پایه اپوکسی رزین

رزین UV به رزین هایی اطلاق می گردد که عمل پخت رزین بجای استفاده از هاردنر بوسیله تابش اشعه فرابنفش صورت می گیرد و رزین در مدت چند ثانیه شروع به واکنش کرده و کل رزین با پیوندهای عرضی سخت می گردد.

از سالها قبل محققین رشته پلیمر در کشورهای مختلف تحقیقات متعددی در زیمنه تولید رزینی که بتوان با اشعه فرابنفش آنرا سخت کرد انجام دادند و به نتایج مثبت هم رسیدند ولیکن این نوع رزین ها حداکثر تا ضخامت حدود 4 میلی متر قابل استفاده می باشد و این خود مصرف آنرا تا حدودی محدود می نماید و در صنایع بزرگ و ریخته گری قابل استفاده نمی باشد. این رزین وارداتی بوده و در صورت نیاز به آن وابستگی و عدم تامین به موقع و نوسان قیمت را به دنبال دارد.

شرکت فونیکس شیمی طی تحقیقات مستمر توانسته است با روش و متد جدید رزین UV بر پایه اپوکسی و اکریلیک تولید نماید که هم سختی و شفافیت رزین اپوکسی را داشته باشد و هم بتوان در ضخامتهای بالاتر مورد استفاده قرار داد و نیاز صنایع مختلف از قبیل صنایع هوا و فضا، کامپوزیت، بتونه و پرکننده های صنعتی تعمیراتی در صنایع مختلف، تزئینات ،جواهرسازی، چاپ و غیره را در داخل کشور تولید و عرضه نماید و از وابستگی به واردات آن بکاهد.

رزین UV تولید شرکت فونیکس شیمی در دو حالت مایع و ژل قابل عرضه می باشد.

ژل UV جهت استفاده در ساخت پره های توربین و کلن سطوح عمودی استفاده راحت و فراوانی دارد و بصورت شفاف و رنگی قابل تولید و عرضه می باشد

جهت تامین و سفارش رزین UV با ما در واتساپ در تماس باشید.

0912921098409120923680